Сьоме травня
Прислівник:
загальне значення, морфологічні
ознаки, синтаксична роль. Розряди
прислівників. Ступені порівняння прислівників
Робота з таблицею «
Розряди прислівників.»
Розряди
|
На які питання відповідає
|
Приклади
|
Способу дії
|
Як? Яким способом?
|
Добре,погано,пішки,верхи,бігом
|
Міри і ступеня
|
Скільки ? Наскільки? Якою мірою?
|
Мало,багато,надвоє,зовсім,цілком
|
Місця
|
Де ? куди? Звідки?
|
Тут, там, далеко,туди,вниз,угору,звідти,здалеку
|
Часу
|
Коли? З якого часу? До якого часу?
|
Вчора,завтра,звечора,доти,довіку
|
Причини
|
Чому? Через що? З якої причини?
|
Згарячу,спересердя,спросоння
|
Мети
|
Для чого? З якою метою? Навіщо?
|
Навмисне, наперекір,напоказ
|
ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ В ЗОШИТ І НАДІШЛІТЬ ОСОБИСТИМ ПОВІДОМЛЕННЯМ НА ВАЙБЕР
1. Утворіть і запишіть прислівники
вищого і найвищого ступенів порівняння.
Глибоко, швидко,
вузько, близько, дорого,важко,добре, мало, весело, цікаво, тихо, голосно.
2. Дослідження - констуювання
З-поміж поданих
прислівників виписати тільки ті, від яких можна утворити ступені порівняння .
Утворити просту й складену форми вищого ступеня.
Взимку, надворі,
весело, вправно, нарешті, вдвоє, мудро, професійно, занадто, по-нашому,
пошепки, ясно, звідти, надалі, по-українськи, мимо.
3.
Розподільний диктант.
Подані прислівники
записати в дві колонки за ступенями порівняння.
Дотепніше,
найдосконаліше, щонайрішучіше, якнайменше, дедалі краще, нижче, гідніше,
якнайпривабливіше, натужніше.
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до 8 травня 21:00
Комментариев нет:
Отправить комментарий